2009. január 28., szerda

Szép napot mindenkinek!

Lelkes kis szakács vagyok én otthon. Munkám adta szabadságnak köszönhetően időm és módom is van rá, hogy eme hobbimnak hódoljak. Szeretem a zöldségeket, a húsféléket, kenyeret dagasztani, aztán nézni, hogy hogyan dolgozik belül az élesztő, a sütiknél is rendszeresen sasolom, ahogyan a sütőben szépen nődögélnek.

Hogy a lelkesedésen kívül milyen hatásfokon működik ez nálam? Azért néhány év tapasztalat már van a hátam mögött, de azt azért nem mondom, hogy nem szúrok el dolgokat időnként. Ezek a hibák leginkább a feledékenységemnek köszönhetőek (pl ki felejti el időnként - na jó tényleg csak néha - kivajazni a tepsit, hogy a süti könnyű szerrel bele ragadhasson?!?).

Gondoltam új év, hát felpattanok én is a netre és megosztom örömöm és bánatom veletek ami a konyhában ér engem. Remélem azért lesznek itt hasznos információk, finom receptek is és hogy szerzek ezzel örömet néhány embernek az éterbe. (Mint ahogy én is kaptam már jó tippeket néhány oldalról itt a neten.)

(Ó igen, és TV Paprika függő vagyok...)

1 megjegyzés: